.....................  

 


 

نرم افزار قفل کردن USB کامپیوتر - My USB Only 7

 

 

 

اگر غیر از خودتان افراد دیگری هم امکان دسترسی به کامپیوترتان را دارند (در منزل یا محیط کار و اداره) ، شاید دوست داشته باشید که پورت های USB کامپیوترتان را قفل کنید. تا کسی نتواند از طریق USB فایلی را از کامپیوتر شما بردارد یا چیزی روی آن کپی کند.

 

یا حتی اگر نگران آلوده شدن کامپیوترتان با ویروس های USB هستید، میتوانید با قفل کردن پورت USB جلوی دسترسی ویندوز به فلش مموری ها را بگیرید. مگر اینکه خودتان اجازه این کار را بدهید!

 

نرم افزار My USB Only همانطور که از اسمش هم پیداست، کاری میکند تا USB کامپیوتر شما فقط مال خودتان باشد! یعنی تمام پورت های USB کامپیوتر را قفل میکند تا بدون حضور و اجازه شما کسی نتواند از آنها استفاده کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 8:2
 
 


 

بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت - Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 8:1
 
 


 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل - Resident Evil Revelations

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 

داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 

اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 

اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 

روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 

بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 

تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 

ب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:59
 
 


 

مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت - Template Monster Web Templates

 

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.

 

این قالب ها به صورت HTML و همراه با سورس تمام فایل های گرافیکی میباشد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:58
 
 


 

نرم افزار مدیریت آسان کافی نت - Antamedia Internet Cafe 7.5

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای مدیریت کافی نت وجود دارند. اما یا بسیار ساده هستند و امکانات کمی دارند، و یا آنقدر پیچیده هستند که کار با آنها سخت و دشوار است.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای مدیریت کافی نت به شما معرفی میکنیم که هم امکانات خوب و قابل قبولی دارد و هم کار با آن خیلی سخت نیست. اگر شما اطلاعات مختصری در مورد شبکه و مدیریت کافی نت داشته باشید، با چند ساعت کار با این نرم افزار میتوانید کاملا در آن تسلط پیدا کنید.

 

نام این نرم افزار، Antamedia Internet Cafe است که به تازگی نسخه جدید آن (نسخه 7.5) منتشر شده.

 

این نرم افزار هم مثل برنامه های مشابه، دو بخش Client و Server دارد. که بخش Client باید روی کامپیوترهای کاربران (کلاینت ها) ، و بخش Server روی کامپیوتر اصلی مدیر کافی نت نصب شود. سپس از طریق بخش سرور میتوانید تمم کامپیوترهای کلاینت را تحت نظر بگیرید و مدیریت نمایید.

 

کارهایی مثل جلوگیری از خاموش کردن کامپیوترها، نحوه دسترسی کاربران به اطلاعات هارد دیسک، اجازه دسترسی کاربران به برنامه های نصب شده، محاسبه میزان ترافیک مصرفی و صورت حساب هر کاربر، تنظیم پهنای باند مجاز هر کلاینت، و ... از طریق این نرم افزار قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:57
 
 


 

نرم افزار چت تصویری با موبایل (اندروید) - Hangouts Android

 

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:55
 
 


 

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موبایل SD-Booster

نرم افزار افزایش سرعت

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
SD-Booster  SD-را برای افزایش سرعت اندروید خود دانلود کنید.تقویت کننده سرعت های خارجی و داخلی کارت حافظه SD  تا ۴۰ برابر! لذت بردن از یک احساس جدید سرعت بر روی گوشی های هوشمند آندروید خود را در هر زمان و در همه جا که شما بخواهید را برایتان به ارمغان می آورد.
SD-تقویت کننده، تنها برنامه است که پشتیبانی از هر کارت به طور جداگانه است!این نرم افزار را برای گوشی و تبلت های اندرویدی خود دانلود کنید و سرعت بی نهایت لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار  SD-Booster:
-MMC چارچوب تشخیص برای حمایت از کارت حافظه SD و SD-حافظه
پیکربندی هر SD-Card/SD-Memory به طور جداگانه (جدید!)
دستگاه نظارت (جدید!)
سیستم هشدار (جدید!)
شرایط پیشنهاد مبتنی بر رنگ از اندازه حافظه پنهان فعلی
پشتیبانی از چند زبان (جدید!)



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:46
 
 


 

دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz

بازی ماشین

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:45
 
 


 

دانلود بازی عصر یخبندان Ice Age Village

 دانلود بازی جدید عصر یخبندان

بازی عصر یخبندان

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
Ice Age Village شاید تا به حال انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید . انیمیشنی که به عنوان بهترین ها برگزیده شده است و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل اندروید آمادده کرده ایم.
در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:36
 
 


 

دانلود بازی مبارزه فضایی Anger of Stick 3 v1.0.1

بازی گرافیکی

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید با یک بازی دوست داشتنی در اندروید خود مدت ها سرگرم شوید و لذت ببرید.این بازی دارای گرافیک بسیار جالب می باشد.

Anger of Stick 3 v1.0.1 ویژگی های را دارا میباشد که تا به حال در موجودی فضایی ندیده اید.اما این نیرو ها به راحتی به دست شما نیامده اند و باید موجودات فرا زمینی را از بین ببرید! دیدار با دشمنان مختلف در هر سیاره و شکست کارفرمایان و حتی قوی تر از شما را از طریق پیشرفت این کهکشان خطرناک و از روی حیله و تزویر مشاهده خواهید کرد . باید با فرمانروایان این سیارات حیله گر مبارزه کنید تا زمین را از شر بدی ها در امان نگاه دارید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:35
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1