.....................  

 


 

دانلود بازی تاکسی چینی برای اندروید

chinataxi 2 بازی پر هیجان و جذاب تاکسی چینی ChinaTaxi HD 2.0.4   آندروید

ChinaTaxi نام یک شاهکار جدید برای سیستم عامل آندروید بوده که پس از طراحی و عرضه آن به سرعت در میان کاربران رواج پیدا کرده و نسخه های جدید تری از آن ساخته شده است. این بازی حجم بسیار مناسب و گرافیکی نسبتا خوب با کیفیت HD داشته که با دارا بودن موسقیق های متن هیجان آور , جذابیت آن دو چندان می شود. در ابتدای بازی ChinaTaxi میبایست مسافران را با استفاده از تاکسی نه چندان پیشرفته تان سوار کرده و با سرعت هر چه تمام به مقصد برسانید. پس از رد کردن مراحل و جمع آوری سکه در نهایت تاکسی به یک موشک سریع السیر و پر قدرت تبدیل خواهد شد ! کاربران سیستم عامل آندروید 2.2 و به بالا می توانند از نسخه 2.0.4 این بازی لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:37
 
 


 

دانلود نرم افزار بازار برای اندروید 4.2.0

آخرین نسخه نرم افزار محبوب نسخه ۴٫۲٫۰ برای گوشی های اندروید را در سایت موب پی سی قرار داده شده.

متاسفانه بخاطر تحریم آی پی های ایران توسط گوگل (Google Play)  همچنین فیلتر بودن بازار سایت آمازون کاربران ایرانی نمی توانند از بازارها یا Market  معروف اندروید استفاده کنند.

این نرم افزار محبوبیت ویژه ای را میان کاربران پیدا کرده است به شما این امکان را میدهد که بعد از نصب بطور رایگان به تمامی نرم افزار های بروز و جالب آندروید از طریق این برنامه دست یابید .برای استفاده از این برنامه شما بایستی به طریقی موبایل خود را به اینترنت وصل نمایید (وایرلس ، GPRS ,….)و به دنیایی از امکانات دست پیدا کنید .

 

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار بازار نسخه  ۴٫۲ برای اندروید

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار بازار نسخه  ۴٫۲ برای اندروید

 

قابلیت های نرم افزار آندروید بازار نسخه ۴٫۲:

-      امکان خرید نرم افزار های فارسی

-      دریافت برنامه در دسته بندی خاص
-      قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود
-      امکان اتصال به حساب کاربری در بازار
-      امکان خرید برنامه های فارسی تل
-      مجموعه ی کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
-      امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
-      امکان خرید کارت شارژ
-      سازگار با اندروید ۱.۶ و بالاتر

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:33
 
 


 

دانلود بازی فرار از معبد برای اندروید

Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ   اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

در سری جدید از این بازی , مراحل متنوع تر و جذاب ترین به آن افزوده شده و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است. هم چنین محیط و ظاهر کاراکتر اصلی بازی Temple Run OZ با نسخ قبلی تفاوت بسیاری داشته و مراحل بازی در جنگل ها و مناطق سرسبز و دلپذیر دنبال می شود که کاربر را بیش از پیش به ادامه  مراحل ترقیب می کند. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید نسخه 2.2 یا بالا تر طراحی شده است که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت فری گیمز دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: فرار از معبد برای اندروید,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:32
 
 


 

میکس کردن در اندروید

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری جالبی را برای گوشی های اندروید برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . با این نرم افزار قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود به یک DJ حرفه ای تبدیل شده و به میکس آهنگ های خود بپردازید . نام این نرم افزار DJ Studio v2.5.7 بوده که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

DJ Studio v2.5.7 میکس آهنگ با DJ Studio v2.5.7 برای گوشی های اندروید



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:31
 
 


 

دانلود بازی plice supercars racing

police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:30
 
 


 

نرم افزاری برای قفل گذاری روی عکس و فیلم در android

یکی از مشکلات کاربران گوشی های موبایل مخفی نگه داشتن تصاویر و ویدئو های شخصی از دید دیگران است . نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم مخصوص همین کار بوده و با کمک آن قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود تصاویر و ویدئو های شخصی خود را مخفی نمایید . نام این نرم افزار Gallery Lock Pro بوده که مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا می باشد .

 

Gallery Lock Pro v1.3.2 قفل گذاری روی تصاویر و ویدئوها با Gallery Lock Pro 2.0   اندروید



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: android,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:27
 
 


 

افزایش سرعت تایپ

همانطور که می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از5 برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید.از همین رو،در پست امروز وبسایت نرم افزاری مفید برای آموزش تایپ ده انگشتی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. نام نرم افزاری کاربردی و مفیدی است کا با استفاده از روش های جالب و مهیج سرعت تایپ شما را به صورت غیر قابل باوری افزایش خواهد داد.با استفاده از روش ها ومتون این نرم افزار می توانید در مدت زمان کوتاهی روش تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت ایجاد تمرین های دلخواه برای افزایش سرعت تایپ
مناسب برای تمامی افراد
استفاده از روش های مهیج و جالب
و...

دانلود با حجم 6MB

رمز فایل :www.mihandownload.com



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:13
 
 


 

نرم افزار تشخیص چهره در 20 سال بعد

Untitled-1.jpg

آیا دوست دارید چهره خود را در 20 سال آینده یعنی وقتی تقریبا پیر شده اید ببیند؟ شما میتوانید چهره خود را بدون اینکه این زمان طولانی را صبر کنید ، ببینید !
Prophecy Master یک برنامه ی ساده ای است که اجازه میدهد که شما صورت خودتان و یا صورت دوستانتان را پیرتر ببینید .
یک عکس را با این برنامه باز کرده و فقط با فشردن یک کلیک نتیجه را ببینید
این برنامه با فن آوري پيشرفته بازشناسي صورتي طراحي شده است
اگر شما میخواهید تفریحی با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید از این برنامه استفاده بکنید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 


 

دانلود انتی ویروس 6.0.115.0 و دیوار اتش 5.2.9.1

آنتی ویروس و دیوار آتشی فوق العاده قدرتمند و محبوب محصولی از کمپانی ESET بوده که یکی از قوی ترین و محبوب ترین کمپانی های آنتی ویروس جهان می باشد و توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

ESET Smart Security نرم افزاری است که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد و به عنوان یکی از بهترین ابزارهای کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری شناخته شود و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار شوند.

این انتی ویروس قوی ترین ابزارها را برای مسدود کردن هرزنامه ها ، حملات از راه دور و هر نوع تهدیدی به کار می گیرد و عالی ترین سطح امنیت را در سیستم شما به ارمغان می آورد.

رابط کاربری این آنتی ویروس و دیوار آتش بسیار آسان است و به درستی می داند که چگونه باید کار خود را انجام دهد حتی بدون این که کاربر دخالتی در کار آن داشته باشد !

دانلود آنتی ویروس و دیوار آتش قدرتمند ESET Smart Security 6.0.115.0 RC / 5.2.9.1



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود انتی ویروس و دیوار اتش,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 4 فروردين 1392

و ساعت 12:44
 
 


 

فارسی ساز windows vista

دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا

بسته رابط زبان (Windows Vista LIP) برای Windows Vista نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های جادویی تنظیم، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین راهنمایی و پشتیبانی و سایر موارد موجود در رابط کاربر به زبان LIP نمایش داده می شوند. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows Vista نمایش داده می شود. بعنوان مثال اگر یک نسخه اسپانیایی Windows Vista خریده اید و یک LIP کاتالان نصب کرده اید، بعضی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی خواهد ماند. بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید بنابراین هر کاربر رایانه این امکان را دارد که رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهد. به نوعی میتوان گفت که فارسی ساز ویندوز ویستا می باشد.
كاربران Windows Vista باید از تایید اعتبار اصلی مایكروسافت برخوردار باشند تا بتوانند به ویژگی های اصلی محصول و به روزآوری های غیر امنیتی و پشتیبانی محصول از مایكروسافت دسترسی داشته باشند.


دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا دانلود با لينک مستقيم external link
دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا حجم : 2.50 مگابايت
دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا پسورد : www.downloadsoftware.ir



:: موضوعات مرتبط: فارسی ساز windows، ،

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 4 فروردين 1392

و ساعت 12:5
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1